Corran

Direktlänk till inlägg 2 september 2010

I'm back!

Av Corinne Puronne - 2 september 2010 20:38

Hej och förlåt för den jättedåliga uppdateringen...!

Men, jag har sysselsatt mig med läxor varenda dag den här veckan...så det har inte funnits något intressant att blogga om, tyvärr   

Fast jag ska bättra mig och blogga MINST en gång per dag framöver!  


Jaja, idag har jag varit i skolan från 09.00 till 16.35 Det är den längsta dagen i veckan! Jobbigt, men nu är den över

Efter skolan har jag räknat massa matematik och varit ute med Molly, Angelina och Melinda  Superroligt!<33 

  

ÄLSKAR BILDERNA!!! XD

Vi hade verkligen jättekul tillsammans!


Dagens outfit blev detta:

        

Inköpesställen:

Klännig: H&M

Kofta: Lindex

Strumpbyxor: H&M

Halsband: Present

Det var allt för idag! Ska lägga mig och läsa nu, så jag bloggar mer imorgon!

Puss&Kram Cotten<33



 
 
Vickan

Vickan

3 september 2010 17:36

sv: tack detsamma! :)

http://vicko.bloggplatsen.se

Corinne Puronne

3 september 2010 17:57

Haha TACK! :D :)

 
Ingen bild

Lova

3 september 2010 18:05

Fett snygga bilder, och GUUUUD vilken sötig kanin ni har!
Själv har jag en liten hamster :)
Jag älskar verkligen din blogg, så du MÅSTE fortsätta med skrivandet!! :D

Corinne Puronne

3 september 2010 19:29

HAHAHAHAHA tack :D
Jaaa, hon är assöt :D XD
Åh, vad kul att höra :) :) :)
Jadå, ska blogga vaaarje dag :D^^

 
olivia

olivia

3 september 2010 19:22

Dsm!:) Takc så mkt blir så glad över sånna kommentarer:):) Vill du följa min blogg via bloglovin blir jag överlycklig?

http://olivias.bloggplatsen.se

Corinne Puronne

3 september 2010 19:29

Ja, det kan jag väl göra :D :)

 
Becka

Becka

3 september 2010 20:35

WOHOO! DU HAR LÄRT DIG SVARSFUNKTIONEN!!! *Imponerad* Bravo, Corinne! :D *Klappar på huvudet* ^^

http://baralillabex.blogg.se

Corinne Puronne

3 september 2010 20:55

Såklart! ;)
Och...jag lärde mig funktionen själv också...säger vi! (A) (A) (A)
XD
Hahaha "sluta klappa mig på huvudet! Du förstör min frisyr!" :( XD

 
Becka

Becka

5 september 2010 13:23

Okii :) *rufsar om i håret* mohahahahahaa!! ^^P

http://baralillabex.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corinne Puronne - 18 oktober 2010 19:26

                                                      Idag har jag varit i skolan som vanligt, vi hade livskunskap, bild, lunch, rast, matematik, SO och svenska. HAHAHA, livskunskapen var SUPERBÄST! Jag och Madde var väldigt skumma hela l...

Av Corinne Puronne - 16 oktober 2010 12:40

   Vet ni vad jag gör just nu? spelar piano  Öhh. Jag. Är. Trött. Var tvungen att skriva det, för ingen lyssnar på mig här hemma Mamma läser, pappa är ute i trädgården, Angelina ignorerar mig för att jag valde film och Melinda håller me...

Av Corinne Puronne - 12 oktober 2010 17:22

Japp, ni ser ju själva. Idag har jag pluggat, lekt med marsvinen och tränat Molly   I alla fall, idag hade vi värxtverk i skolan, vilket innebär att vi får sluta innan lunch! YEY! Vi började kvart i tio och slutade tjugo över elva   YEEEEE...

Av Corinne Puronne - 10 oktober 2010 12:37

Just nu gör jag inte så mycket, har varit ute en stund med Mollsan och ska snart iväg för att köpa glass.       Jag vet att det har varit jättedålig uppdatering nu dem senaste dagarna, men detta har jag gjort: Torsdag: Plugg, plugg, plugg Fre...

Av Corinne Puronne - 6 oktober 2010 19:15


Hej! Idag är det onsdag och jag har varit med Emilia efter skolan   Superkul<3 Hehe, först var vi ute och sprang i skogen, med hennes SÖTA hund VILLE! Men sen var vi mest hemma hos henne XD Så, jag gick därifrån vid halv åtta ungefär   H...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Är den...
 ...superbra!
 ...bra!
 ...sådär!
 ...dålig!
 ...jättedålig!
 ...första gången jag läser den...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards