Corran

Alla inlägg under augusti 2010

Av Corinne Puronne - 29 augusti 2010 11:33

Tjenare  

Igår var ju jag i Skärholmen med Therese, Gett, Andreas, Madde.R och Emilia  

Askul!!!


Det blev inte många bilder alls, bara några få på mig och Emilia i en klädaffär xD

Men ni får nöja er med dem! 

          

Snygga? XD XD XD

HAHAHAHAHAHAHA  

VI HADE SUPERROLIGT I ALLA FALL!!!

Detta köpte jag:

      

Hiss eller diss?

Vad tycker ni? <33

Från: NewYorker

Pris: 99 kr.

 

Efter Skärholmen var jag, Emilia och Andreas tillsammans. Vi cyklade, snackade, tittade på Shrek och flummade!   Höhö^^

Men nu vet jag inte vad jag ska göra, antagligen gå med syrrorna ut en stund och sen baka cupcakes  

Hörs senare!

Puss&Kram Cotten<33


Av Corinne Puronne - 27 augusti 2010 22:38

 

Japp, idag är det fredag! :D <3333

 

Har varit i skolan idag som vanligt...-.-

Fast jag gillar skolan Gillar ju mina vänner, och vissa lektioner är faktiskt ganska roliga...men det jobbigaste är att gå upp på morgonen...    

Jaja, här kommer världens knäppaste videoinlägg på mig! XD

Jag och Angelina gjorde dansen, men hon ville inte vara med på videon  

HAHAHAHAHAHA, jätteskum! Jag vet xD

Ska soooova nu  

Så, sov gott och dröm sött allihopa!

Puss&Kram Cotten<33



Av Corinne Puronne - 23 augusti 2010 20:45

HEJ!   

Nu sitter jag här och dricker té! Mums

Den varma drycken hjälper väldigt mycket mot halsont...speciellt om man har honung i 

 Så det passar ju bra att dricka nu!   

     


För några veckor sedan, skickade faster jättemånga halsdukar, ( 12 stycken tror jag) som hon har gjort själv. Så jag ska använda en utav dem imorgon i skolan, eftersom det är bra att hålla halsen varm  

Jag tänkte att ni kunde få se mina två favvosar!

      

Snyggt eller inte?

Vilken av dem här två gillar ni mest?

-De stora frågorna 

Bara att kommentera vad ni tycker^^

Puss&Kram Cotten<33






Av Corinne Puronne - 21 augusti 2010 23:21

HEJ!

LANDET = BÄÄÄST!!!  

Vi var ju där idag, och det var SUPERKUL!!!

Tog massa foton med kameran, så tänkte att ni kunde få se^^ XD

Bra va???

Höhöhö^^ Sitter och proppar i mig GODIS just nu...får ont i magen 

Okej, ska inte skriva så mycket, utan ger er bilderna istället

~Kom ihåg att varje bild säger mer än tusen ord~

                                                                                

Hoppas att ni gillar dem!  

Ha en fortsatt braaa lördagskväll ( natt) så hörs vi!   

Puss&Kram Cotten<33   


Av Corinne Puronne - 21 augusti 2010 00:11

HALLOJJ!!!

 Nu är det freeedag!!! Den bästa dagen på veckan, så jag tänkte bjuda på ett videoklipp  

Här kommer det:

Hope you like it! XD  

Detta blev dagens outfit:

  

En ganska vanlig outfit  

Grön t-shirt: H&M

Jeansleggins: Lindex

Det var allt jag hade att bjuda på idag! Hörs imorgon!

Puss&Kram Cotten<33


Av Corinne Puronne - 19 augusti 2010 21:08

HEJ, HALLÅ! :D

Idag var det som sagt den första skoldagen...

Det kändes verkligen jobbigt att gå upp så tidigt eftersom man inte är van vid det XD

Men vi började nio och slutade kvart i tio, så det var en VÄLDIGT kort dag  

( Som tur var!)

Jaja, imorgon ska jag och Eve BAAAADA och på lördag åker hela familjen till LANDET!!! KUL!!!    


Här kommer i alla fall några riktigt snygga bilder på mig och Emilia!!!

          

HAHAHAHAHAHA :D

Nu ska jag lägga mig, gör en video imorgon  

Puss&Kram Cotten<33

Av Corinne Puronne - 18 augusti 2010 09:03

Hejjjjjjj!  

Idag gick jag upp kvart i åtta!!! *Stolt*

Okej, det var mamma som väckte mig, men jaja^^  

I alla fall, igår köpte ju jag nagellack, och nu har jag provat det turkosa ;)

Så, här kommer bilder på hur det blev! xD

      

Snyggt eller inte? Bara att kommentera, själv älskar jag färgen!!!  

Nä, nu ska jag gå och göra något annat, ha det TOPPENBÄST allihopa!!!

Puss&Kram Cotten<33

 

Av Corinne Puronne - 17 augusti 2010 21:21

HEEEEEJ ALLIHOPA!!!

Idag har jag varit med Eve  

Hehe, alltid lika KUUUUL!!!<333

Vi var i Globen, och jag köpte tre nagellack ( gult, neonrosa och turkost) och en gul tröja ( den kostade bara 30 kr. eftersom det var rea xD)  

HAHAHAHA, vi provade även fjortiskläder inne i ett provrum på H&M, och åt lite mumsiga saker på mcDonald´s XD

Sen var vi inne på Kicks i en evighet, där vi skrev och ritade massa konstiga saker på armarna med "Tester-smink".

Höhö, liiiite skumma är vi! xD  

I alla fall, jag tänkte ge mina bästaste läsare några fiiiiiiiina bilder på oss, från idag :D   

Titta och njuuut...:

                                                     

Det var alla det! :D

Jag hoppas att ni gillade dem! 

Puss&Kram Cotten<33

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Är den...
 ...superbra!
 ...bra!
 ...sådär!
 ...dålig!
 ...jättedålig!
 ...första gången jag läser den...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards