Corran

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Corinne Puronne - 9 september 2010 20:30

Just nu sitter jag och tittar på idol, ett ganska roligt sätt att underhålla sig på, när man har tråkigt  

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hann tyvärr inte...

Idag har jag i alla fall varit i skolan ( som vanligt, men vi fick sluta 13.30 istället för 15.35), cyklat med Angelina, gjort engelskaläxan och matematiksläxan, bakat cupcakes och varit ute med Melinda på gården vid klätterställningen  

Jag bjuder på en bild på de fina cupcakesen!


              

De var jättegoda i alla fall!

Nästa gång ska jag baka chokladcupcakes istället  

Här kommer en bild på Melinda i parken:


                       

 

Hon är så söt!

Jaja, just nu chattar jag med Eve på msn, så tummen upp för det  

Igår gjorde hon en bild på henne och mig, så jag tänkte att ni kunde få se den:

  

Superfin som vanligt Eviiii!  

Nu ska jag se klart på idol, och sedan lägga mig i sängen!

Jag bloggar mer imorgon! God natt och sov sött kära läsare!

Puss&Kram Cotten<33

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Är den...
 ...superbra!
 ...bra!
 ...sådär!
 ...dålig!
 ...jättedålig!
 ...första gången jag läser den...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards