Corran

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Corinne Puronne - 4 september 2010 23:45

Tjenare!

15 minuter kvar tills klockan är tolv, men jag har ju lovat ett videoinlägg idag, och då ska ni få det    

Haha, mobbat som vanligt! XD

Jag uptäckte även att jag inte tittar in i cameran, utan stirrar på datorcharmen - . -

Jaja, sånt händer   Här kommer en bild på Signe, Angelina och Melinda från idag:

  

Haha, det är bara Signe som är berädd  

Men de är så söta!<3

Ger er en snygg bilder på "Dagens outfit" också.

  

Inköpesställen:

Adidaskofta: Stadium

Tröja: NewYorker

Leggins: H&M

Benvärmare: Lindex

Strumpor: Icamaxi

Skor: Skopunkten

Rosett ( vit med svarta prickar): H&M

Ja...jag har nog inget mer att säga, i och med att jag berättade det mesta om min dag i videoinlägget.  

Men sov godast och dröm sötast alla fina läsare

Vi hörs imorgon!

Puss&Kram Cotten<33

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Är den...
 ...superbra!
 ...bra!
 ...sådär!
 ...dålig!
 ...jättedålig!
 ...första gången jag läser den...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards