Corran

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Corinne Puronne - 18 september 2010 23:44

Hejsan allihopa!  

Vad har ni gjort idag?

Själv har jag varit på landet med familjen, superroligt! :D

Men det regnade väldigt mycket faktiskt 


                

Jaja, vi var tvugna att åka dit, eftersom vi inte kan göra det på fyra veckor.

 

Nästa helg: Vara med Eve och sen passa min urgulliga syssling.

Helg 2: Mormor kommer hit från Göteborg, så vi ska hitta på något kul.

Helg 3: Jag ska vara med Lollo, Kim och Kenta :)

Helg 4: Antagligen åka till landet?

Ja, jag tror att det kommer bli så som ni ser ovan  

Just nu sitter jag i alla fall och smaskar i mig godis! 


  

Det är faktiskt bara lördag EN gång i veckan...hehe.

Förutom att proppa i mig godis har jag tittat på film med mamma och pappa  

                                          

                                           

Haha, en asbra kriminalserie!

Frost + godis + landet + lördag = Always in my  

Nej, nu måste jag stänga av datorn och sova!

Men jag bloggar imorgon med bilder och video, så kika gärna in.

Puss&Kram Cotten<33


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Är den...
 ...superbra!
 ...bra!
 ...sådär!
 ...dålig!
 ...jättedålig!
 ...första gången jag läser den...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards