Corran

Alla inlägg under juli 2010

Av Corinne Puronne - 24 juli 2010 12:00

HEEEEEEJ!!! :D :D :D

Eftersom jag ska vara borta i en vecka nu kommer det att bli FRÅGESTUUUUND!  

YEY!

 

Fråga vad ni vill, så svarar jag så fort jag kommer hem igen :)

Det är bara att sätta igång hörrni!  

Skriv en eller flera frågor i en kommentar så svarar jag =)

Vi ses snaaaart!!!    

LÄNGE LEVE FLUMMLIVET! XD XD XD

Puss&Kram Cotten<33

  

Jag, Angelina, Melinda och lilla Molly påväg till vårat landställe ;) xD

 

Ps. Här kommer ett videoinlägg till er från mig och Angelina...

...hoppas att ni gillade det! Ds.

Av Corinne Puronne - 23 juli 2010 15:45

Tjena', god dag, hallå!

Tjena', god dag, hallå!

Det finns så många sätt att säga HEEEEJ påååå!

Hehe^^ En asbra låt som min...eh...förrförrförra musiklärares kompis gjort

I alla fall...FREDAGSMYYYYS idag!!!!!!!!!!!!!! =D

Men ärligt, chiiiiiiips rockar      

Mina absoluta favvochips är:

-Mmmmmmmmmm, mumsfilibabah! :D

Puss&Kram Cotten<33


Av Corinne Puronne - 23 juli 2010 12:00

Hello^^ :D


Just nu sitter jag inne på mitt rum och tittar ut genom fönstret^^

Det är ju asskööönt väder idag?! Inte lika varmt som alla andra dagar alltså^^

Jag menar det blåser och solen skiner lite, men det är ändå varmt och skönt  

I alla fall, vad gör ni och hur mår ni?

Imorgon åker jag till landet och stannar där i en vecka...så dålig uppdatering kommer det definitivt att bli...

  HAHAHAHAHAHAAHAHAHA ROLIG SMILEY!!!!

Ja...jag har väl inget speciellt att säga, förutom att mina bästa kusiner har åkt hem och att jag och Melinda ( min andra lillasyster) ska ut till parken för att leka^^ XD

Just det! Eve ( min bästa kompis) har åkt till hennes landställe nu...och jag kommer sakna henne enormt...men jag bjuder på lite bilder på henne och mig genom tiderna  

                                                      

                                            

HAHAHAHAHAHA!!!Det var alla bilder det! :D

Puss&Kram Cotten<33

Ps. Jag ÄLSKAR dig Eve! =) <33 Ds.  

Av Corinne Puronne - 21 juli 2010 23:45

Hejjjjjjjjjj, idag har jag varit med mina kusiner, städat, bakat med lillasyrran, tittat på TV och BAAAAAADAT!!!      

Ja, men här kommer liiiiite frågor och svar om...( vem kan det vara?) MIG!!! 


Frågor/Svar:

Nu:
Hur Lång är du? Sist jag mätte mig var jag 1, 55...( förra sommaren) 
Vem är du kär i? En person bara...  
Är du ihop med någon? Neeeepp! :D
Vad är du sugen på nu? Chiiiips...och att få sova ( hehe^^)

Vad gör du just nu? Svarar på dessa ooooändliga frågor xD

Skostorlek? 37/38

Vad har du på dig nu? Ett snoopy-nattlinne ;)

Vad är din önskan nu? Att få obegränsat med önskningar så att jag kan önska hur mycket som helst! :D

Hur mår du just nu? Toppen! :D Fast...jag är en aning trött *gäsp*

 

Olika: 
Spelar du något instrument? Japp! Gitarr^^  
Dina första tankar när du vaknar? sooooooooovaaaaa...
Vart befinner du dig just nu? I  mitt muppiga och mörka sovrum ;)  
Har du några husdjur? En kaniiiiiiiiin ( Molly) och två maaaaarsvin ( Ajje och Goldie)
Vem vet mest om dig? Kompis: Eve Annars: Familjen

Nämn fyra saker som du är rädd för? Mördare, krig, giftiga ormar, mörker. Vill du gifta dig? JA!!!
Vad ska du göra i morgon? Vara med kusinerna, bada, baka, grilla och SOOOOLA!!!

Vad ska du göra om tio minuter? Ta en lååång, härlig dusch :)
Hur många kuddar sover du med? 5...hehe^^
Saknar du någon just nu? Japp^^ Väldigt många ;)
Är du blyg? Ja...rätt så...xD
Vill du ha barn? Nja...jag vet inte, kanske ;)
Någon som du alltid kommer minnas? Hmm...bland annat min bästis Evelina =)

Favoriter:

Favoritklädsel? Sommar: Kjol och t-shirt Vinter: Jeans, t-shirt och kofta
Favoritgodis? ALLLLLLLT!!!! Det finns ingen favorit XD
Favoritfilm? Hmm...jag vet många bra filmer, men någon favorit har jag inte...kanske Twilight?
Favoritmaträtt? Kinesiskt, pannkakor eller grillat...XD
McDonald´s är ju gött också! :D
Favoritlåt? HAR JÄTTEMÅNGA! XD<33
Favoritfärger? Limegrön, gul, orange, turkos och neonrosa. Haha^^
Favoritårstid? SOOOOOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Favoritaffär: Gäller det kläder så gillar jag H&M eller Gina Tricot
Favoritsak i rummet? Höh? Jag vet inte...sängen kanske ( sååå skön!!! XD)
Favoritväder? SOOOOL, STRÅLANDE SOL!!!
Favoritfrukost? Nybakat, vitt bröd med nogatkräm på, oboy och flingor med yoghurt.
Favoritämne i skolan? Språk, matte eller musik 






!!!!!!!!!! x100

XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

XDXD x100!!!
Puss&Kram Corran<33 

Av Corinne Puronne - 21 juli 2010 00:09

Hajjhajjhajjhajj, jag är en liten liten hajj!!!    

 Nej, skojja bara...men jag ÄR FLUMM...not! Eller jo...lite kanske?

I alla fall, nu kommer ett litet videoinlägg med mig och Angelina ( precis som jag lovade  *Stolt*)

Såpp! Det var det XD ;)

Nu kommer alla bilder från TJÖÖÖÖÖÖÖÖÖRN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

HAHAHAHAHA, den där smilisen är skum alltså XD

                                                                                                                                

Det var allt jag hade att bjuda på! :D

Ps. Glöm inte att rösta i omröstningen, jag gör ju det som röstas fram varje vecka i en video     Ds.

Puss&Kram Cotten<33

XD

Av Corinne Puronne - 5 juli 2010 12:53

HEEEJ!!! =D

 

Just nu tittar jag på hus åt min bästis Eve!!!      

( Vill att hon ska flytta närmare mig XD)

Här kommer "Dagens sötis & Dagens knasis!"   

NAAAW!!! Asgullig, jag älskar apor! XD<33

Dagens knasis:

 HAHAHAHA EMILIA!!! XD<333333333

Ska gå nu, byeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!! :D

Puss&Kram Cotten<33

Av Corinne Puronne - 1 juli 2010 23:25

Heeeeej!!!


Nu kommer en videoblogg med mig och Angelina, eftersom jag inte orkar skriva så pratar jag om min dag istället  

I alla fall, ni får njuta av det så lägger jag och Angelina oss i sängen för att titta på fiiiilm!! :)<33

Ni får ha det så braaa!!!

Puss&Kram Cotten<33


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Är den...
 ...superbra!
 ...bra!
 ...sådär!
 ...dålig!
 ...jättedålig!
 ...första gången jag läser den...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards