Corran

Alla inlägg under juni 2010

Av Corinne Puronne - 30 juni 2010 21:20

HAAAAAAAAAAAAAAJJ ALLA!!! :D


Idag har jag varit med Emilia...

 ( Emilia <333)

...och sedan gått på bio med mamma, Melinda och Angelina  

Vi såg...

   ( Nanny McPhee och den magiska skrällen)

Den var faktiskt asbraaa!!! Fast liite mycket "magi" var det väl...men filmen blir ändå "hissad" av mig ;)

Det var väl allt? Nu kom Angelina in i mitt rum så ska dra, hej dååå!!!  

Puss&Kram Cotten<33

Av Corinne Puronne - 29 juni 2010 22:23

Heeeej allihopa! =D

 

Jag hoppas att jag inte plågar er alltför mycket när jag slänger ut TUSEN bilder från midsommarhelgen och dan med Emilia bara       


                                         

Ja...haha vad mer kan man säga?  

Jag ÄLSKAR bilderna i alla fall! XD<33

Hoppas att ni också gör det^^ Nu kommer lite bilder från igår när jag var med Emilia =)

                                  

HAHAHAHHAHAHAH, det var det jag hade att bjuda på! ;)

Puss&Kram Cotten<33


Av Corinne Puronne - 28 juni 2010 23:02

Heeeej!!!<33

Jag är jätteledsen för den dååååliga uppdateringen, men har helt enkelt haft fullt upp...som ni kanske förstår, jag menar det är sooooommarlov nu!  

Jag hade en toppenbra midsommarhelg med mamma, pappa, Angelina, Lollo, Melinda, Kim och Kenta på landet  

Yeeeah!!!

Jaja...nu ska jag och lillasyrran göra ett litet videoinlägg till er som vi bjuder på ;)

Så, här kommer det :D

Ja...det var det XD Hope you liked it!!!   

Nej...nu ska jag och Angelina soooooova, så...hej dåååå!  

Puss&Kram Cotten<33

Ps. Min lillasyster Angelina dansar framför spegeln just nu...jag måste försöka få henne i säng alltså! XD<33

Nej...god natt!!! Ds.

Av Corinne Puronne - 24 juni 2010 15:26

Heej sööötisar!!!   

Hehehehehehehehe^^ Fråga mig inte om rubriken...den vart liiiite muppig  

Men vad gör ni??? :)

Jo...eftersom jag har haft en asdålig uppdatering så kommer jag att bjuda på ett litet videoinlägg nu   

~~~~~~~~~~~~VÄNTA!!!~~~~~~~~~~~~~~

Jag måste bara plocka undan lite i mitt rum, hehe^^

Man vill ju inte att det ska se för stökigt ut i videon...  

Den vart vääääldigt lång, och kanske lite tråkig? XD

Men, jag hoppas att jag inte tröttade ut er alltför mycket bara! :P XD

Puss&Kram Cotten<33

Av Corinne Puronne - 23 juni 2010 00:33

Heej, jag har suttit och gjort en liten header på picnik.com som blev såhär:


Här är den!   

Kommentera gärna vad ni tycker :) ^^ XD

Puss&Kram Cotten<33

Av Corinne Puronne - 22 juni 2010 23:18

Idag har jag typ varit med Ewe, eller hon sov över rättare sagt^^

Men vad har alla gjort den här sooooliga dagen då? XD <3

Själv har jag haft ganska ont i magen...eller snarare väldigt ont...  

I alla fall, ni får kommentera och så men här kommer "Dagens sötis & Dagens knasis" =) =) =)

Dagens sööötilöööti är:

HAHAHAHA så söööt!!! XD <33

Dagens knasis:

Jaggg och Ewe^^   

Nej, nu ska jag gå ner och äta en kvällsmacka, ni får ha det så BRA och fortsätta med kommentarerna :)   

Puss&Kram Cotten<33

Av Corinne Puronne - 21 juni 2010 20:21

Haajj på daajj!!! :D <33

Här kommer två videosar på sminkoch hår-grejerna ( börja titta på videon som är först XD)

Här kommer nästa video:

Japp^^ Det var det ;)

Kom ihåg!

JAG ÄR INTE FRJORTIS I VERKLIGHETEN ;) XD

Ha det så bra, så hörs vi sen. Jag bloggar i morgon  

Puss&Kram Cotten<33

Av Corinne Puronne - 21 juni 2010 17:54

Heeej allihopa! XD

Här kommer ett litet videoinlägg med mig och Ewe!

Där kommer jag att berätta vad jag har shoppat och mycket mer!!   

Ja...smilisen är jag och Ewe! x'D =)

Så...här kommer videon:

Glöm inte att kommentera! =P =D

Puss&Kraaam Cotten<33

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Är den...
 ...superbra!
 ...bra!
 ...sådär!
 ...dålig!
 ...jättedålig!
 ...första gången jag läser den...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards