Corran

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Corinne Puronne - 7 september 2010 21:54

Jag ska snart sova, men uppdaterar lite snabbt innan jag lägger mig  

Vad har ni gjort idag då? <3

Jag har gjort läxor, varit ute med Molly, storhandlat med mamma och Melinda, tittat på TV och cyklat  


Imorgon ska jag och sötaste Angelina baka cupcakes!

  

Hoppas att våra blir lika fina som de här! <3

Men kommer kanske inte att hinna uppdatera, eftersom jag ska baka, vara med Molly, dammsuga, hjälpa Angelina att städa toaletten, ha utvecklingssamtal, snacka med Eve i tellen, göra rent i Mollys bur, måla naglarna och plugga!

Ganska mycket på listan  


Naglarna kommer att bli målade i den här färgen:

                    

                              

Men nu MÅSTE jag sova, god natt och sov gott!

Puss&Kram Cotten<33

 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Är den...
 ...superbra!
 ...bra!
 ...sådär!
 ...dålig!
 ...jättedålig!
 ...första gången jag läser den...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards