Corran

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Corinne Puronne - 30 september 2010 21:49

  

Har ni haft det bra idag?

Själv har jag haft en toppendag!  

Efter skolan gick jag hem och tittade på TV med syrrorna, sen var jag lite med Signe, Elia, Maja, Angelina och Melinda i parken, efter det lagade mamma en JÄTTEGOD middag ( pommes frites med falukorv), sen åkte mamma, jag och syrrorna till biblioteket och nu sitter jag här och bloggar^^

I skolan var det också bra, vi hade idrott ( orientering), spanska, engelska ( prov), lunch, rast och matematik.

Rätt lungt och skönt  

Imorgon har vi våran första inomhusidrottslektion, och efter det blir det film med godis!

TOPPENDAG!

När jag kommer hem ska jag nog ta det lite lugnt, och sen åker jag, mamma och syrrorna och shoppar!  


De här böckerna lånade jag:"Låt den rätte komma in" och "Rätt åt dig!"

De verkar väldigt bra båda två faktiskt!


Nu ska jag rita lite *hehe*


        

Bloggar imorgon, och visar vad jag har köpt!<3 

Puss&Kram Cotten<33


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Är den...
 ...superbra!
 ...bra!
 ...sådär!
 ...dålig!
 ...jättedålig!
 ...första gången jag läser den...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards