Corran

Direktlänk till inlägg 15 juni 2010

Nu måste ni...

Av Corinne Puronne - 15 juni 2010 16:12

...vara ärliga!   

ÄR min blogg hiss eller diss???
( Var ärliga och kommentera jättegääärna på detta!)
Åh, just det! Min lillasyster Angelina kommer också att åka och titta på en skola så jag berättar även om hur det var :)
Förresten...min faster har kommit hit från Schweiz nu, så här kommer bilder på henne och det jag fick av henne :D =) xD <333

   ( Det är faster och min lillasyster Melinda för ungefär ett år sedan)^^   
Detta fick jag:

 En hårklämma :D
 En "Hannah Montana"-tröja! (:

 och till sist en halsduk som hon dessutom stickat själv! När faster gav mig den var jag helt 100 på att hon hade köpt den...herregud vad hon är duktiiiiiig säger jag bara! :D Fast det är ju klart...hon har sytt två bröllopsklänningar, kavajer, massa dockkläder ( som jag lekt med en gång i tiden), kläder till mig som jag bar som liten^^   :D
Helt fantastiskt! <333

 

 

Nej...nu kommer "dagens sötis&dagens knasis"-inlägget och sedan blir det sooooooooooooova!!! *Gäsp* :) ;]
Dagens sötilöti är ingen mindre än:
 
GULLGULLGULLGULL!!! Världens minsta hundvalp typ! Nej, men den är otrligt liten...och söt ;] <33
Eller var tycker ni??? Kommentera, kommentera och kommentera^^ :')
Dagens knasilas är ingen mindre än...BAMPARAMPBAMP...:

 Evelina!!! :D <333
HAAHAHAHAHAHA, försök att komma in i påsen du...jag lägger mig och vilar så länge ;) xD
Heeeej dåååååå!!!
Puss&Kram Cotten<33
Ps. Ni fick ganska mycket att kommentera på, jag hoppas att ni gör det också för det här inlägget var ganska ansträngande...^^ :D Ds.




 
 
Ingen bild

Eva

15 juni 2010 16:40

Bra blogg du har, jag gillar den men kan du inte göra en header och byta design??? Det skulle göra mycket :)

 
Corinne

Corinne

19 juni 2010 00:19

Nu har jag gjort det ;) :D

http://flummlivet.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Saga!!!♥

21 februari 2011 16:40

Superbra blogg!!♥Men gör inlägg nån gång!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corinne Puronne - 18 oktober 2010 19:26

                                                      Idag har jag varit i skolan som vanligt, vi hade livskunskap, bild, lunch, rast, matematik, SO och svenska. HAHAHA, livskunskapen var SUPERBÄST! Jag och Madde var väldigt skumma hela l...

Av Corinne Puronne - 16 oktober 2010 12:40

   Vet ni vad jag gör just nu? spelar piano  Öhh. Jag. Är. Trött. Var tvungen att skriva det, för ingen lyssnar på mig här hemma Mamma läser, pappa är ute i trädgården, Angelina ignorerar mig för att jag valde film och Melinda håller me...

Av Corinne Puronne - 12 oktober 2010 17:22

Japp, ni ser ju själva. Idag har jag pluggat, lekt med marsvinen och tränat Molly   I alla fall, idag hade vi värxtverk i skolan, vilket innebär att vi får sluta innan lunch! YEY! Vi började kvart i tio och slutade tjugo över elva   YEEEEE...

Av Corinne Puronne - 10 oktober 2010 12:37

Just nu gör jag inte så mycket, har varit ute en stund med Mollsan och ska snart iväg för att köpa glass.       Jag vet att det har varit jättedålig uppdatering nu dem senaste dagarna, men detta har jag gjort: Torsdag: Plugg, plugg, plugg Fre...

Av Corinne Puronne - 6 oktober 2010 19:15


Hej! Idag är det onsdag och jag har varit med Emilia efter skolan   Superkul<3 Hehe, först var vi ute och sprang i skogen, med hennes SÖTA hund VILLE! Men sen var vi mest hemma hos henne XD Så, jag gick därifrån vid halv åtta ungefär   H...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Är den...
 ...superbra!
 ...bra!
 ...sådär!
 ...dålig!
 ...jättedålig!
 ...första gången jag läser den...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards