Corran

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Corinne Puronne - 20 juni 2010 21:18

...ANGELINA!!!   

Här kommer videoinlägget med henne och mig! :) :D

Ja...vad tycker ni? =)

Hoppas ni "njöööt" XD

Av Corinne Puronne - 20 juni 2010 00:36

*Gääääääsp* trött...jag orkar egentligen inte ens gästblogga här, men jag gör det för corinnes skull. Hehe  

Jag är Evelina, på headern med grässtrået på pannan. Och ja...jag är alltså bästa vän med Corinne. För er som inte visste det!   


Just nu kollar jag på Victorias och Daniels bröllop. Hihi, för en stund sen så pratade jag med Corinne i telefon också :) Alltid lika kul? Intressant liv man har, nu när jag läste texten. Lol :D ♥   


Men ja...idag har jag kollat på bröllopet, typ hela dagen? :D

Och nu så chattar jag med Corinne och Ronja på msn. HAHAHA. Corinne tror jag ska typ göra något dumt här på hennes blogg eftersom jag fick lösenordet, men nixpixxxxs ;) Ja...jag kommer nog aldrig få blogga här mer eftersom jag skriver så dåligt. Så jag ska sluta plåga er nu.

KRAM


 


Victoria och Daniel, bröllopsparet.


  

Jag HHHAHAHAHAHAH...nej men jag målade bara lite funnythings on the pic. xD


BYE!!! See you!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Är den...
 ...superbra!
 ...bra!
 ...sådär!
 ...dålig!
 ...jättedålig!
 ...första gången jag läser den...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards