Corran

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Corinne Puronne - 19 juni 2010 23:32

Haaajj everybody! <33

Idag har ju jag varit på museeum, så här kommer MASSA ROLIGA bilder ifrån det  

OBS. Bilderna överst är tagna SIST, så bilderna längst ner är alltså tagna FÖRST!

                                                                                                                                                                                                                                                           

Ja...det var väl allt? Kanske bloggar ikväll, men nu ska jag ner och äta middag!

Puss&Kram Cotten<33

Av Corinne Puronne - 19 juni 2010 21:01

Hello^^

Känner mig assjuk just nu...det dunkar liksom i huvudet och i magen gör det ont  -.-

Bajsigt...xD

I alla fall, vad gör ni???  

Jag ska nog lägga  mig snart igen, men var det någon som såg när Vickan och Daniel gifte sig? Okej, jag gjorde inte det eftersom vi var på museeumet men vi har spelat in så jag får väl sätta mig och glo på det imorgon? ;)

Vi får se...men på måndag ska jag, Angelina, Melinda och faster in till stan för att shoppa, så det kommer bilder då ;)


Tänkte bara meddela att ett videoinlägg kommer imorgon och att jag måste träffa Eve någon gång i veckan ;)

( Vi har nyss blivit sams xD)

Jaja, nu kommer "Dagens outfit":

    

Svart-vit rosett: H&M

Klänning: H&M

Halsduk: Faster har virkat

Det var väl det? HAHAHA, visst var det mycket bilder i det förra inlägget? XD

Puss&Kram Cotten<33

Av Corinne Puronne - 19 juni 2010 11:07

Konnichiwa!♥

Just nu sitter jag i mitt rum med datorn i knät och ska strax gå ner i köket för att äta frukost ( två råstade smörgåsar med skinka och oboy till ), sedan åker jag och familjen in till stan för att gå på museeum ;)

I nästa inlägg kommer väl lite bilder från dagen och på mig och Emilia ( om ni har tur alltså xD) och "Dagens outfit" ( antar jag^^).

Dagens sötis:

HAHAHAHA right style! :D XD

Dagens knasis:

  

Dagens knasisar är AJJE och GOLDIE!!!

Nej, nu ska jag åka...see you! ;)

Puss&Kram Cotten<33

Av Corinne Puronne - 19 juni 2010 00:25

Hello^^

Vad gör ni? Okej...de flesta sover väll, vilket jag också ska göra...efter inlägget  

~Dagens outfit~

  

Tröja: --- ( ingen aning :S)

Blått linne: Cubus

Gula tights: H&M

Japp^^ Det var det!

Nu kommer videon på mig och Lollo i trean eller fyran...vi var assmå xD

Här är det...asså vi var väldigt små XD

Ni kanske märker det? Hehe^^

Den där gungan var jäterolig i alla fall!!!  

Nej, nu ska jag soooova! God natt allihopa ;)

Puss&Kram Cotten<33


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Är den...
 ...superbra!
 ...bra!
 ...sådär!
 ...dålig!
 ...jättedålig!
 ...första gången jag läser den...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards