Corran

Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

Frågor och svaaaaar!!! =) <33

Av Corinne Puronne - 21 juli 2010 23:45

Hejjjjjjjjjj, idag har jag varit med mina kusiner, städat, bakat med lillasyrran, tittat på TV och BAAAAAADAT!!!      

Ja, men här kommer liiiiite frågor och svar om...( vem kan det vara?) MIG!!! 


Frågor/Svar:

Nu:
Hur Lång är du? Sist jag mätte mig var jag 1, 55...( förra sommaren) 
Vem är du kär i? En person bara...  
Är du ihop med någon? Neeeepp! :D
Vad är du sugen på nu? Chiiiips...och att få sova ( hehe^^)

Vad gör du just nu? Svarar på dessa ooooändliga frågor xD

Skostorlek? 37/38

Vad har du på dig nu? Ett snoopy-nattlinne ;)

Vad är din önskan nu? Att få obegränsat med önskningar så att jag kan önska hur mycket som helst! :D

Hur mår du just nu? Toppen! :D Fast...jag är en aning trött *gäsp*

 

Olika: 
Spelar du något instrument? Japp! Gitarr^^  
Dina första tankar när du vaknar? sooooooooovaaaaa...
Vart befinner du dig just nu? I  mitt muppiga och mörka sovrum ;)  
Har du några husdjur? En kaniiiiiiiiin ( Molly) och två maaaaarsvin ( Ajje och Goldie)
Vem vet mest om dig? Kompis: Eve Annars: Familjen

Nämn fyra saker som du är rädd för? Mördare, krig, giftiga ormar, mörker. Vill du gifta dig? JA!!!
Vad ska du göra i morgon? Vara med kusinerna, bada, baka, grilla och SOOOOLA!!!

Vad ska du göra om tio minuter? Ta en lååång, härlig dusch :)
Hur många kuddar sover du med? 5...hehe^^
Saknar du någon just nu? Japp^^ Väldigt många ;)
Är du blyg? Ja...rätt så...xD
Vill du ha barn? Nja...jag vet inte, kanske ;)
Någon som du alltid kommer minnas? Hmm...bland annat min bästis Evelina =)

Favoriter:

Favoritklädsel? Sommar: Kjol och t-shirt Vinter: Jeans, t-shirt och kofta
Favoritgodis? ALLLLLLLT!!!! Det finns ingen favorit XD
Favoritfilm? Hmm...jag vet många bra filmer, men någon favorit har jag inte...kanske Twilight?
Favoritmaträtt? Kinesiskt, pannkakor eller grillat...XD
McDonald´s är ju gött också! :D
Favoritlåt? HAR JÄTTEMÅNGA! XD<33
Favoritfärger? Limegrön, gul, orange, turkos och neonrosa. Haha^^
Favoritårstid? SOOOOOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Favoritaffär: Gäller det kläder så gillar jag H&M eller Gina Tricot
Favoritsak i rummet? Höh? Jag vet inte...sängen kanske ( sååå skön!!! XD)
Favoritväder? SOOOOL, STRÅLANDE SOL!!!
Favoritfrukost? Nybakat, vitt bröd med nogatkräm på, oboy och flingor med yoghurt.
Favoritämne i skolan? Språk, matte eller musik 






!!!!!!!!!! x100

XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

XDXD x100!!!
Puss&Kram Corran<33 

 
 
eveee

eveee

22 juli 2010 06:58

Gud så jag saknar dig!!! Åker om en timme eller mer.. puss! Saknar dig verkligen, hoppas att vi träffas snart

http://coew.bloggplatsen.se

 
Coriiiiiiiiiiinne!!! =D

Coriiiiiiiiiiinne!!! =D

22 juli 2010 11:29

=) Ha det SUPERDUPERMEGABÄST på ditt landställe gumman!!! SAKNAR DIG MEEEEED!!! :D Vi MÅSTE träffas någon dag =)

http://flummlivet.bloggplatsen.se

 
BexD

BexD

23 juli 2010 00:06

Vem är du kär i??? :O VAD HAR JAG MISSAT?!?! XD

http://baralillabex.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corinne Puronne - 18 oktober 2010 19:26

                                                      Idag har jag varit i skolan som vanligt, vi hade livskunskap, bild, lunch, rast, matematik, SO och svenska. HAHAHA, livskunskapen var SUPERBÄST! Jag och Madde var väldigt skumma hela l...

Av Corinne Puronne - 16 oktober 2010 12:40

   Vet ni vad jag gör just nu? spelar piano  Öhh. Jag. Är. Trött. Var tvungen att skriva det, för ingen lyssnar på mig här hemma Mamma läser, pappa är ute i trädgården, Angelina ignorerar mig för att jag valde film och Melinda håller me...

Av Corinne Puronne - 12 oktober 2010 17:22

Japp, ni ser ju själva. Idag har jag pluggat, lekt med marsvinen och tränat Molly   I alla fall, idag hade vi värxtverk i skolan, vilket innebär att vi får sluta innan lunch! YEY! Vi började kvart i tio och slutade tjugo över elva   YEEEEE...

Av Corinne Puronne - 10 oktober 2010 12:37

Just nu gör jag inte så mycket, har varit ute en stund med Mollsan och ska snart iväg för att köpa glass.       Jag vet att det har varit jättedålig uppdatering nu dem senaste dagarna, men detta har jag gjort: Torsdag: Plugg, plugg, plugg Fre...

Av Corinne Puronne - 6 oktober 2010 19:15


Hej! Idag är det onsdag och jag har varit med Emilia efter skolan   Superkul<3 Hehe, först var vi ute och sprang i skogen, med hennes SÖTA hund VILLE! Men sen var vi mest hemma hos henne XD Så, jag gick därifrån vid halv åtta ungefär   H...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Är den...
 ...superbra!
 ...bra!
 ...sådär!
 ...dålig!
 ...jättedålig!
 ...första gången jag läser den...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards